Blog Widget by LinkWithin

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

"Καφενείο των Φιλάθλων" ...τέλος!





Το τέλος της συνεργασίας του με το κανάλι Extra3, ανακοίνωσε στην χθεσινοβραδινή εκπομπή του ο Γιώργος Γεωργίου, καθώς ο γνωστός παρουσιαστής δεν θεωρεί τον εαυτό του διαφημιστή (!)...

... Αναλυτικά όσα είπε στην εκπομπή της Μεγάλης Δευτέρας, ο Γιώργος Γεωργίου:

"Πριν λίγες μέρες η διεύθυνση μου ανακοίνωσε ότι σταματάει η εκπομπή. Εδώ το κανάλι έχει άλλη φιλοσοφία. Δεν είναι MEGA, ANT1 και Alpha. H εκπομπή ήταν δεύτερη σε τηλεθέαση πίσω από το «αποκαλυπτικό δελτίο» του Παπαγιάννη. Όμως δεν τους ενδιαφέρει αυτό. Η διεύθυνση θέλει να φέρω χορηγούς από τους οποίους θα πληρώνεται το κανάλι και θα πληρώνομαι κι εγώ. Αυτό όμως δεν είναι δική μου δουλειά. Εγώ δεν είμαι διαφημιστής. Είμαι δημοσιογράφος".


1 σχόλιο: