Blog Widget by LinkWithin

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Μεγάλος Έρανος για τον Θόδωρο Πάγκαλο.

 

 
Η Ελληνοφρένεια αποφάσισε να σώσει τον αγαπημένο Αντιπρόεδρο όλων των Ελλήνων και από προχθές το μεσημέρι οργάνωνει ένα μεγάλο έρανο.
Σκοπός του εράνου είναι να βρεθούν τα λεφτά, έτσι ώστε ο Θόδωρος Πάγκαλος να πληρώσει το χαράτσι για το Έκτακτο Τέλος Ακινήτων και να μην βρεθεί στη φυλακή.

Παρά τις οικονομικές δυσκολίες του Ελληνικού λαού, η ανταπόκριση είναι συγκινητική.
Παρακάτω διαβάστε μερικές από τις καλύτερες προσφορές, έτσι όπως εσείς μας τις στείλατε.

Ζητάμε συγνώμη για τις ακατάλληλες λέξεις, αλλά η αγάπη του κόσμου είναι συγκλονιστική...

Video - Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ

Ηλίας
Μια ολίγον τι σεξιστική προσέγγιση: 6000 άτομα να του δώσουν τα 3 μας, ξεχρωστάει. Μόνο για άντρες όμως (άντε και τον Αποστόλη... τεχνικά).

Τάκης
να του δώσω του χοντρομ-λ-κ- τα δικά μου τα χρέη και την δουλειά μου, που ειναι ετοιμη να κλεισει.

Δημητρα
θα στειλω στο μπουμπουλινο μας & το δικο μου ακινητο...ετσι γιατι μου περισσευει...& πανω στην τραπεζαρια θα του εχω 5 κιλα παϊδακια & 3 κιλα γιαουρτι....

Αλέξης
Δωρεά για τον Κο Πάγκαλο, που δεν έχει λεφτά γι το χαράτσι, του δίνω 2 συλεκτικά transformers ... οπως μεταμορφώνονται και αυτοι απο υποστηρικτες του λαου οταν είναι αντιπολιτευση , αιμοβόρα κουνουπια οπου μας ξεζουμίζουν οταν γίνονται κυβερνηση.

Maria
Επειδή φοβάμαι μη μου αδυνατίσει από τις κακουχίες προσφέρω μέσα από την καρδιά μου το μενού μιάς ημέρας: 5 κιλά λακέρδα, 1 κούτα γάλα, 10 πλεξίδες σκόρδο.

Παγκαλοσώστης
Στον έρανο για τον Πάγκαλο, προσφέρω ένα κιλό ΣΚΑΤΑ. Σας αφήνω, πάω να χέσω να τα μαζέψω... Μόνο πείτε μου πού να κάνω την κατάθεση...

ΕΦΗ
Θα ξεχάσω για λίγο τους τρόπους μου....θα δανειστώ τα τρία που δεν έχω, να του τα δώσω του χοντρομ-λ-κ-!!!

Αλέξανδρος
Παιδιά, εγώ δίνω ένα one-way ticket για Περού, την πατρίδα της τομάτας, να πάει στο δ.....ολο και να φάει κι όσες τοματοσαλάτες γουστάρει... Στον αγύριστο

ioulia
Έχω ένα στρινγκ για τον κ. Πάγκαλο. Είναι καινούριο, δώρο από μια φίλη και δεν ειναι στα χρώματά μου. Σκέφτηκα λοιπόν τον κύριο Αντιπρόεδρο, γιατί έχει πιο σταρένια επιδερμίδα, ότι μπορεί να του πάνε τα παρδαλά.Να τον βοηθήσουν τον κ. Αντιπρόεδρο να τα βγάλει πέρα, δηλαδή τα κοννέ υπάρχουν!

Αννα
Τους μισω!! Τους μισω με ολη μου την καρδια. Θελω να τους φτυσω στα μουτρα..


thesealovers
ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΕΛΝΩ 5 ΚΙΛΑ ΝΤΟΜΑΤΕΣ, ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ, ΑΝ ΤΙΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ.ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΦΑΕΙ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΨΩΜΑΚΙ!!!!


depi_who
ενα εισιτηριο χωρις επιστροφη??



dim_
Ενας ολοκληρος λαός αγωνια.



Harris
Μπορουμε σε ειδος? έχω μια κότα απο κληρονομιά.



Mitropanthro
Μια λέξη για τον Πάγκαλο: Πλειστηριασμός.



Dimitris
Καλύτερες είναι οι πρακτικές προσφορές π.χ μια συνδρομή με τα goodys ή την ψησταριά του Νικόλα για ένα χρόνο!


geo_st
σε δολάρια αυστραλίας δέχεστε?”ma oloi apo ekei tha ta steiloume!!!


ilias1972
τον έπνιξαν οι φόροι... σώστε την παγκαλους παγκαλους


Zeta_Grg
κανα κοψίδι παίζει???????????????


enikolo
εμενα μου περισεψε μισο @ρχιδι απο αυτα που εδωσα για το χαρατσι της ΔΕΗ.Φτανει;



geo_st
parakalw tο logariasmo gia tn erano t antiproedrou! Exei ponesei h psuxh m!!!



gathan001
Σκέψου αφού ο Πάγκαλος τα έκανε σκατα με τα οικονομικά του σπιτιού του, τι καλο να περιμένουμε..



kokonoula
μην τυχόν και αγοράσει κανείς το σπίτι του χοντρού,μπας και μπει φυλακή (λέμε τώρα).τέτοια ευκαιρία δεν πρέπει να πάει χαμένη.



tolmiros_fakos
Ωρε. Ακούω @Ellinofreneia και κοντεύω να πάθω εγκεφαλικό με τις π@π@ριες που είπε ο Παγκαλος το πρωί στο Mega.Θα τους φτύνει ο Πρετεντερης!



cyn0p
Νταξει ειμαι κατα της Βιας, αλλα τωρα που ακουω στην @Ellinofreneia της δηλωσεις του Παγκαλου, θα καταπιεστω οταν θα ερθουν οι κρεμαλες.



Mαρία
Έχω σουφρώσει κάτι δακρυγόνα από το διήμερο της απόλυτης δημοκρατίας στο Σύνταγμα 28-29/6, αν μπορείτε να του τα πετάξετε.



Presa
ο καημένος, με ντοματοσαλάτα και μπόλικο ψωμι τη βγάζει.. τον λυπάμαι!



Melita
Τι τραβαει κ αυτο το πλασμα..!!!!...Κ εμεις σκεφτομαστε μονο την παρταρα μας...Ντροπη κ αισχος μας...
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου