Blog Widget by LinkWithin

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

“Εγώ δεν είμαι ρατσιστής αλλά…”

 

“Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά γεμίσαμε βρε παιδί μου λαθραίους που μας έχουν κατακλέψει!”

“Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά ας πάνε τα πολεμικά σκάφη στο Αιγαίο για να μην τους αφήνουν να μπαίνουν!”

“Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά τι θες να κάνω όταν οι χρυσαυγίτες σπάνε τους πάγκους και ξυλοκοπούν τους ξένους! Έχουμε γίνει ξέφραγο αμπέλι! Βλέπεις να κάνει κάτι η αστυνομία;”

“Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά ώρες-ώρες λέω Χρυσή Αυγή που μας χρειάζεται. Πες μου μπορείς να κυκλοφορήσεις το βράδι στην Ομόνοια;”

“Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά σ’ ένα φίλο μου του άνοιξαν το σπίτι και το σήκωσαν ολόκληρο! Γεμίσαμε από δαύτους!”

Πολλές τέτοιες ατάκες υποθέτω θα έχετε ακούσει στην καθημερινότητά σας από το γείτονα, στη δουλειά σας και ιδιαίτερα από κάποιους “ξερόλες”, με κολλημένη τη βελόνα στον Real fm, ταξιτζήδες.
Όταν προσπαθείς να τους μιλήσεις με ψυχραιμία και όσο το δυνατόν ηρεμία, να υπάρξει μια κάποιου είδους επικοινωνία πέφτεις σε τοίχο και μετά αρχίζεις να φουντώνεις. Διαπιστώνεις ότι στο μυαλό τους ότι οι τακτικές  της Χρυσής Αυγής είναι απολύτως θεμιτές και δικαιολογημένες. Γιατί τελικά είναι ρατσιστές και μάλλον ήταν και προ κρίσης.
Ας μη μας πιάνουν οι ευαισθησίες, τύπου ο ελληνικός λαός ανέκαθεν ήταν φιλόξενος, μας πώς καταντήσαμε έτσι, κλπ. Ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας ποτέ δεν ήθελε τους μετανάστες ή για να είμαι ακριβής τους ήθελε, όσο μπορούσε να γεύεται μια αίσθηση ανωτερότητας, εξουσιαστή και εξουσιαζόμενου, όταν μπορούσε να τους φέρεται όπως ήθελε χωρίς να έχει νομικές κυρώσεις. Απολάμβανε να δουλεύουν οι “κατώτεροι”, οι πολίτες β’ διαλογής στα χωράφια του με πενιχρά-μαύρα μεροκάματα. Νοίκιαζε τρύπες σε εξαθλιωμένους και μετακόμιζε σε “καλύτερα” προάστια! Έχτιζε συγκροτήματα πάνω στην αδήλωτη εργασία και κυκλοφορούσε με πολυτελή αυτοκίνητα!
Και για δικαιώματα, κουβέντα καμία! Και να οι διαμαρτυρίες για το ποιος θα σηκώσει τη σημαία, και να οι αντιδράσεις για την ιθαγένεια, και να ο φόβος για το δικαίωμα ψήφου! Αυτό το κομμάτι της κοινωνίας ποτέ δεν ήθελε την ισονομία, ένα κράτος δικαίου που θα φέρεται με σεβασμό απέναντι στον “άλλο”. Αυτό το κομμάτι έμαθε να παρανομεί και τώρα αγανακτεί για την ανυπαρξία του κράτους από την οποία πολλάκις στο παρελθόν είχε επωφεληθεί.
Όλοι εμείς, υποτίθεται οι υγιώς σκεπτόμενοι πολίτες, οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε αυτό το κομμάτι της κοινωνίας που επιμένει στη μη τήρηση των νόμων, που έχει -να το πω αλλιώς- εθιστεί στην ανομία. Διαφορετικά, ενδέχεται η Χρυσή Αυγή να αποτελέσει στο κοντινό μέλλον τον κύριο ρυθμιστή της πολιτικής κατάστασης στη χώρας. Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε, τόσο το καλύτερο.

 feleki.wordpreSS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου